A deeper shade of red.

Tog en välbehövlig dusch. Nu är jag varm och mysig! Funderar på att gå ifrån datorn och istället lägga mig på sängen och läsa lite, men jag vet inte.
Behöver sms:a Lotta och fråga om hon vill plugga med mig och Lina imorgon... Räknar med att komma hem vid två, och mot kvällen skall jag till Helsingborg och åka båt och spöa Martin i biljard.

Pappa vann tydligen någon större pokergrej i nättras, så han skall antingen till Paris, Monte Carlo eller Köpenhamn och spela final någongång. Oj. Tredjepris i tävlingen var $2500, så en finalplats i tävlingen måste ju vara störtbra. Pappa är bra han <3

Känns lite annorlunda nu när jag har kortare hår, men det är väldigt skönt att slippa hockeyhänget i nacken, kan jag säga!

Jag hade en massa saker jag tänkte skriva här, men just nu är det strejk på hjärnkontoret... Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0