Would you let me be your ghoulfriend?

zombiechixxor
Mer pixxors i min blogg! Ohyes! Planen är dock att länka in dem från någon annan sida, för att spara utrymme här på bloggen, får skapa ett photobucke-acc. för det tror jag...
Apropå ghouls and ghosts så måste jag komma ihåg att packa med min monsterkjol till Gotland. Hittills har jag planerat vad jag skall ha på julafton (Sailoroutfit), personalfesten (monsteroutfit) och nyår (svart-vitt med korsett och pennkjol) och om jag inte får totalt hjärnsläpp kanske jag till och med bjuder på lite bilder!

Jag tror att jag för tillfället använder Frasier som terapi, eller som sällskap om ni så vill. Jag klagar dock inte, i brist på andra saker att uppehålla hjärncellerna (båda två!) med så fungerar Frasier och Det. (sedan går jag över till Desperate Housewives säsong 1 och Rasande Rose)

Mrrr, glad att blogg.se fungerar normalt igen. Det roar mig att folk stör sig på att vi ...hur var det nu... "snålbloggare" också ville klaga av oss lite för att det strulade. Faktum är dock att det enda, vad jag har förstått, som man tjänar på att betala de där 59:- i månaden är att man slipper den lilla reklambannern som lägger sig längst ner i varje senast postade inlägg. Inget annat, vad jag har förstått. ...bannern stör inte mig, ärligt, men det stör mig att folk skall se nedför näsan på mig och tycka att jag är mindre värd för att jag inte har något emot det. Suck. Anyhoooooo.

Duscha lite, methinks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0