Sitting, waiting, wishing.

47437-46

Inte helt klar med städningen, men tillräckligt klar för att det skall gå snabbt för mig att fixa det sista imorgon. Åt lite glass och såg en episod Frasier, och nu kan jag inte tänka på annat. Det är dock inte mer än småplock kvar i hall och storrum, samt dammsugning och avtorkning i hela lägenhetene, så är jag klar. Vi har skola till 12:00 imorgon, då är jag hemma 13:00 och blir förmodligen klar med städandet innan jag skall tvätta vid 17:00. Så. Se säsong fyra av Frasier idag, och säsong fem samt Sound of Music imorgon, så är allt frid och fröjd!

Nu skall jag knarka på mig lite kläder och sedan gå till affären. Jag har typ 22:- i pant att fixa, så jag tänkte vara fräck och köpa chips och sådant inför kvällen. Och så ägg och mjölk, kvällsmat blir omelett. (får nog äta omelett imorgon; jag är fattig och måste ändå se till att tömma kylskåpet innan jag far hem)

Behöver träna lite inför redovisningen också, men det är easy peasy och i värsta fall gör jag det utan bekymmer imorgon. Man har en klar fördel vid redovisningar i att man har en stark och klar röst. Nackdel är dock att jag pratar för snabbt, så kan jag bara hålla ett smidigt tempo kommer jag att äga imorgon. Så det så.

Så:
  1. Affären.
  2. Se lite Frasier.
  3. Äta.
  4. Se mer Frasier.
  5. Duscha.
  6. Se klar Frasier.
  7. Sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0