Have you ever though that your boyfriend might be a teenage ghoul?

Varit i affären. Ute är det småregn, på ett fjantigt och väldigt blött sätt. Har störtsjungit på "Huldran" (Otyg) samt "Death whispered a lullaby" (Opeth) och lagar nu mat. Skall se en episod Frasier medan jag äter, sedan skall jag ut i regnrusket igen; gå till macken och köpa dilldip. Sedan blir det hårfärgning och Frasier och chips för hela slanten! (för jag har ganska många slantar kvar på mitt konto, wohoo!)

Behöver gå upp någongång runt nio imorgon, jag har till och med införskaffat frukost! Så skall jag gå över det sista i lägenheten då, så är det supersnyggt när mamki och Zzuckizsh kommer. Skall försöka komma ihåg att ta lite kort imorgon också, när det är nystädat!

Nu skall jag återgå till mitt vattenkokande, samt läsande av Rasande Rose (Rose Madder). Mmm, mer King åt folket!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Creepy!

2006-12-15 @ 19:23:15
URL: http://svartkajal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0