Dig up her bones

Nu har vi pyntat mommos skrälle till gran! Mår bättre nu när jag har fyllt magen lite, även fast det bara blev kakor, godis och coca cola. Nåväl, alltid något. Hoppas sannerligen att jag slipper vara illamående imorgon.
Ricard skämtade om graviditet, men det finns verkligen ingen risk alls att det kan föreligga - hade jag blivit gravid efter mitt senaste äventyr på sexxorsfronten hade jag redan haft en unge halvvägs till att börja prata, typ. Elenaria föreslog komma-hem-sjuka, att jag slappnat av för att jag är hemma, och det kan ju visserligen vara en möjlighet, men jag vet inte. Det har mest känts som att jag vill kräkas. :/

Skall snart slå in de sista julklapparna (pappas) och städa ur mitt rum. Sedan skall jag nog lägga mig i bubbelkoppen ett tag och slappa, innan vi skall spela Bingolotto.
Jag behöver hitta något att läsa också - funderar på att läsa om Weiss och Hickmans Dragonlance-böcker, de är väldigt bra. Dock läste jag dem för max ett år sedan, så det kanske blir lite tjatigt... Hittar jag inget annat är det dock ett gott förslag as well as any.

Jag drömde typ om samma saker igen, när jag vilade förut. Eller, inte samma saker, men om samma ställe och så. Det var konstigt. Drömmer började med att jag gömde mig hos Graves. Mrrrr, Graves. Borde typ utse vem som får vara Dagens Ögongodis idag. Det blir en fin tradition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0