Evül, I say!

Mån 6 jan 2003 17:29

17:27

Ondska är att plastskenorna jag köpt till mina pocket hoops (vetefan vad det heter på svenska) är för mesiga, så de orkar inte hålla upp tyg. Iofs är inte plastskenor dyrt, så jag får helt enkelt köpa mer och stärka lite, men vad fan. Hade trott att jag skulle bli någorlunda klar med det idag... :/
Mitt vänstra öga har svullnat lite. Det är dumt.
Skall nog gå och se på Ronja nu. Inspireras lite av världen. Eller kanske baka en kaka. Fast det tror jag inte att jag kommer att göra.

(ibland är jag så rädd att allt skall ta slut)

Rosaskimrande. Fråga inte vad jag menar, jag svarar säkert inte ändå.

Jag vill inte gå i skolan. Men det är bara ett halvår kvar nu.

//carina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback