Ett inlägg till, bara för att. Provar att göra en alldeles för lång rubrik så att det blir fel.

Gotnud Gotnud <[email protected]>

Hej där
Såg att du är en öppensinnad tjej. Själv har jag mycket svårt att se hur en kvinna skulle kunna övermanna eller få ner mig och har därför dragit igång lite av en utmaning och har satt ihop ett utskick till kvinnor jag haft kontakt med angående detta....så här låter det. Skulle vara intressant att höra vad du tycker:
Så nu har jag fått in en del intresseanmälningar från kvinnor som dels vill medverka i en mixed wrestlingmatch mot mig och dels vill titta på. För att kunna genomföra detta så behöver vi hitta ett datum som passar bra för så många som möjligt.
För er som främst är nyfikna att kolla på så kan ni gå vidare direkt till slutet av mailet.
För er som är nyfikna på medverka i själva wrestlingen:
a) Skulle bara behöva få nån form av klartecken att där inte föreligger nån form av sjukdom dvs hjärtproblem eller nån allvarligare kroppsskada som kan förvärras.
b) Den första gången vi gör detta är tanken att vi skall genomföra det i Stockholmstrakten. Du behöver därför antingen bo här eller kunna ta dig hit relativt lättvindigt. Boende kan eventuellt arrangeras. Blir detta bra så är det inte omöjligt att vi testar på fler ställen.
c) Är du intresserad av att vara med i en grupp av kvinnor som brottas mot mig eller kan du tänka dig att att gå one-on-one inför publik?
d) Nämnt tidigare att intresset att köra sk "grekiskt" dvs naket finns från vissas sida. När det gäller klädsel för kvinnliga medverkande så är det satt till att antingen köra naket, topless, bikini alt bh-trosor. Är detta ok för dig?
e) Då flera av er uttryckt önskemål för detta, så hade jag tänkt att brottas naket. (För er som inte hört det så kan nämnas att jag är MYCKET stort utrustad dvs XXL) Hoppas ingen har problem med detta.
f) När det gäller regler så är det något vi säkert kan modifiera med tiden, men tanken är dock att vi kör "no holds barred" dvs alla grepp tillåts. Dock får vi ha en signal som betyder stopp!
FÖR ALLA:
Vilket datum skulle passa bäst för just dig?
2/9?
16/9?
30/9?
7/10?
Lämna helst ett alternativ 1 och ett alternativ 2.
Så...hoppas det här kan ge lite mer kött på benen så att säga.
Det vore också mycket bra om jag kunde få tag på nåt telefonnummer till er. Detta sköts naturligtvis helt diskret och inleds först med sms-kontakt.
Mvh
Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0