Angående rumpor

Erco diskar i lugnan ro. Plötsligt kommer F inspringande, stannar till med andan i halsen och säger sedan:
"Har du tänkt på... har du tänkt på att R inte har något ass?!"
"Uh, vad?"
"Har du tänkt på det? Han har ingen rumpa!"

och så går F iväg igen. Kvar står Erco förvirrad och försöker på något vis få fram något vettigt ur vad F just sagt. Han berättar för mig, jag frustar storligen av skratt och sedan måste jag ju självklart titta efter. R har, i sanning, ingen rumpa.

En som däremot HAR rumpa är Gnällchefen. GC är en väldigt trevlig man som är jättekul att jobba med när han är på bra humör. Annars är han en pest! (jag har tusen historier om honom, jag berättar fler sedan)

GC gör sjuka saker. En gång kom han ut med en kaffekopp i köket när Sega och Erco stod där. Han blängde till på dem och muttrade sedan:
"Den här koppen är HELT *bank* DJÄVLA *bank* TRASIG! *krasch*" samtidigt som han knackade koppen i diskbänken tills den gick sönder. Erco och Sega gjorde sitt yttersta för att inte börja skratta.

En kväll när vi hade extremt många matgäster och GC var otroligt stressad kom han utspringande i köket, och halkade. Plask, rätt på arslet! (det kan förtydligas att GC verkligen har ett gigantiskt arsle, jag och Sega utvecklade snabbt en fobi mot det) Sega stod tillsammans med några mekaniker och extrainsatta servitörer och kockar i köket, och bet sig så hårt han kunde i läppen för att inte börja skratta. Alla andra var jätteallvarliga och frågade försiktigt hur det var med GC, och det slutade med att Sega flydde ur köket och ut till mig i kassan för att kunna skratta av sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback