Två snabba tankar

  1. Jag hatar folk som inte säger "tack". Boosta dig i SM? Sure thing, bara du säger tack. Samla ihop alla mats åt dig så att du kan tradeskilla? Absolut, men tacka mig för besväret. Hålla upp dörren för dig? Inga problem, men om du inte kan kosta på dig ett tack fattar jag inte varför jag skall göra mig besvär med att vara trevlig. Tack är ett ord på en stavelse, och det tar inte ens en sekund att säga det. Skall det då vara så satans svårt att använda det lite oftare? >_<

  2. Green Day var bättre när de var glada. Som när de gjorde Dookie och hade grönt hår.

Kommentarer
Postat av: Tigerspice.se (Fotograf)

Wow-termer, oh I miss it! Får nog börja spela snart igen :)
Ang otacksamhet är jag lika irriterad då jag ständigt får agera gratis taxi åt folk som kräver men aldrig ger tillbax, be dom dra åt helvete eller ta betalt ist.

2007-09-02 @ 13:03:56
URL: http://tigerspice.blogg.se
Postat av: Tigerspice.se (Fotograf)

Wow-termer, oh I miss it! Får nog börja spela snart igen :)
Ang otacksamhet är jag lika irriterad då jag ständigt får agera gratis taxi åt folk som kräver men aldrig ger tillbax, be dom dra åt helvete eller ta betalt ist.

2007-09-02 @ 13:04:01
URL: http://tigerspice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0