Krieg mit Wasser!

Jag glömde ju berätta min roliga lilla bad-anekdot från bubblandet igår kväll!
Pappa visade mig hur jacuzzin fungerade och sade "Det är bara att prova sig fram lite på alla knapparna här och här, så får du se hur det blir."
Jag hämtade laptopen och drog igång Damnation (Opeth) och sjönk gladeligen ner i smällvarmt, turkosfärgat vatten och slappnade av. Sedan ville jag prova knapparna. Första knappen fick vattnet att bubbla som fan, så jag pondered that ett tag och stängde sedan av. Tryckte på knapp nummer två ...och plötsligt sprutar det en massa svalt vatten rätt i ansiktet på mig! Började skratta hysteriskt och stängde av knappen (mamma berättade senare att hon trodde att jag hade fått "bubblor i rumpan", som hon så poetiskt uttryckte saken...) och satt sedan och fnissade ett bra tag. Sedan bubblade jag i tjugo minuter innan jag tröttnade och gick upp.

Bubbla är teh shiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0