Sneaks like a ninja, cuts like a razorblade

Har lidit av studssömn under natten. Ni vet, när man studsar från att sova djupt till att vara vaken hela tiden?
Vaknade till halv två, det var första studsen. Drömde mardröm och vågade inte gå upp ur sängen. Försökte gosa in mig hos Nath men han var inte helt med på noterna. Somnade om efter en liten stund och vaknade till igen en stund senare. Tror jag gjorde detsamma en gång till innan jag vaknade vid halv fem och sedan sov jag sista biten.
Studssömn är INTE teh shit och INTE for the win. Det failar ganska hårt, faktiskt.

Det blir inte så upphetsande uppdateringar här idag, jag skall strax hitta kläder (wohoo!) och sedan torka håret och ikväll spelar vi rollspel så screw you guys, I'm going home!

Jaja whatever. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det lät inte som en bra natt :/

Själv vaknade jag med en strutkatt på bröstet idag igen, undrar om det håller i sig till typ nästa onsdag? o.O



Jag hade velat komma på din fest, synd att jag bor så långt bort... och har så sjukt mycket att göra.

Jag vill se film med dig, laga mat, snacka skit!

Skiter i att jag skrev det igår också, men jag saknar dig!

2009-03-10 @ 09:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0