One of those days...

Gårdagen var ...speciell. Humorn låg på lägsta nivå; jag hade endast trevliga personer i telefon hela dagen; vi dog INTE i Warhammer och har minst en spelning kvar innan det är slut; jag fick en Superstar på jobbet...

Citat i urval:
"Har ni dvärg?" (Ola på bordell)
"Den börjar smalt och blir tjockare! *totalt djävla uppspelt galet fnittergarv*" (Kent fantiserar om att våldta Ola med mitt minotaurhorn)
"Kööök?" (uttalas som en fransk version av "kuk", Olas sätt att erbjuda mig cola som jag tackade ja till)
"Fitta!" (Patrik ville inte att jag skulle "ta på hans fett"; alla hörde vad det var han egentligen sade...)

Och så vidare. Tihi.

Sömnig idag, det var en sådan där natt också. Ögonen vill falla ihop och jag försöker febrilt hålla dem uppe.

Känner mig väldigt stressad över helgen; mina storslagna planer för allt som skulle göras verkar redan ha modifierats till små spillror som inte riktigt hänger ihop. Fan heller, jag vill ha stabilitet i vad jag gör! >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0