Let's nuke the bridge we torched a thousand times before

Finns inte mycket som slår en varm dusch om morgonen! Gick upp en kvart tidigare för att hinna duscha i tid; nu känner jag mig som en väldigt varm och trevlig flicka. Något måste alltså ha gått fasansfullt fel, haha ^^

Vi är nästan klara här hemmavid nu. Skall försöka ta det sista idag, och på något sätt hinna med att baka saffranspannkaka till Microsoft-teamet till imorgon... Eep. Jag är stressad och det börjar synas på mig; jag sover illa och börjar känna mig sådär ...plufsig. Usch.

Har kommit fram till att jag så snart det är lite varmare ute börja springa. Hittade mina träningsbyxor igår, så det är ju ett steg i rätt riktning. Sedan vet jag förvisso inte om just springa är det som kommer att ta bort min mage, men vi får se.

Eftersom jag tagit ledigt på fredag är idag veckans näst sista arbetsdag för mig. Mjau :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0