Early morning singing song

Jag drömde att min laptop hade gått sönder; det hade lossnat en stor del av skärmen. Det var väldigt sorgligt.

Vad på träning under hela gårdagen, det var trevligt. Jag kanske inte lärde mig riktigt det det var tänkt, men jag tycker att jag lärde mig en del annat så det var ju bra det också :)

Pratade med världens bästa slampa i telefon igår och nu vet jag helt säkert att de kommer ner, han och frugan! Eep, jag blir så glad! Då kommer ju faktiskt TRE av mina gamla vänner ner för att leka med mig nästa fredag! Eric, Elisabeth och Dan: Jag är så glad att ni vill komma ^_^
Aw, jag är ju glad att alla andra vill komma också såklart, men alla andra bjudna träffar jag liiiite oftare än en gång om året/än mer sällan.

Nu skall jag göra något åt min nekkidness (NIFOC omg) och sedan skall jag slänga på mig lite smink så att jag ser någorlunda mänsklig ut. Jag vet, det är lättare sagt än gjort, men vad gör man inte för att försöka please the masses?

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0