Did you feel how the bullet hit you?

I min dröm var jag på bio i Visby/en skum version av Visby. Jag vet inte om vi såg två filmer eller en film med två skådisar, men först var det Hugh Jackman som Wolverine och sedan var det Mathias Thulmann, och eftersom Jackman inte var en natural redhead så fick han ha på sig en jätteobvious fejkmustasch. Det var, um, djävligt konstigt, och jag har ingen aning hur man tyder en sådan dröm haha :D Efter bion så tåg vi bussen ut mot flygplatsen och diskuterade filmen och det var bara jag som hade reagerat på att Jackman hade på sig en jättestor låtsasmustasch :D

Höll på att peta ögat ur mig när jag vände mig halvt om halvt i sömnen, men istället stack jag nageln rätt in i den mjuka huden nedanför ögat. Har inte vågat göra damage control än, får ta en kik på det sedan och se hur mycket det syns. Det känns typ inget i alla fall, och jag antar att det är vad som anses som en "bra start".

Riktigt bra dag på jobbet igår; Fick gjort allt jag skulle och fick även en ECE! Så nu när jag har fått två stycken på en månad får jag mat ^_^

Två dagar tills åtminstone Dan kommer; Vore kul om Eric och Elisabeth även de kommer redan på torsdag så man hinner träffa dem lite mer, men vi får se.

Utanför fönstret snöar det. The fuck? Det var ju så fint solsken igår. Fast det ligger sol och lurar bakom molnen. Nom nom nom!

Nu skall jag hasa ner för trappen och se ifall jag kan hitta en snajdig outfit som är tillräckligt varm för att jag skall slippa sitta och huttra halva dagen. Å andra sidan så har jag förstått att vibrationer gör en smalare? Eller vad går annars en sådan där maskin med vibrerande gummiband ut på? A-HA!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0