The night is young and so am I

Fick då min nya leksak igår, så har försökt sätta mig in i hur den fungerar. Huvudmenyn ser likadan ut som min gamla mobil, men utöver det är det ganska annorlunda var funktioner sitter och hur de fungerar... Skall stoppa i lite musik och sådant i den senare ikväll, så att jag har klok ringsignal och slipper ha någon av de förinstallerade hittepålåtarna.

Lyssnar på Safety Dance och är nästan lite sugen på lajv. Haha ^_^ Jag vet inte, beroende på om vi får tummen ur och kommer iväg på lajv i sommar eller ej så tror jag nästan att det är något jag inte längre har tid eller ork med. Jag och Eric pratade lite om ifall vi skulle ta oss på Kastaria i år, men det är en del saker jag inte känner mig helt bekväm med och då vet jag inte om det faktiskt blir av eller ej för min del.

Rollspelandet igår var kul. Hedwig fick ytterligare en insanity, så jag har två olika former av tvångstankar att hålla i styr hela tiden. Var dock väldigt trött under hela spelningen, hade mycket att göra på jobbet och satt med huvudvärk hela dagen. Misstänker att jag kommer att ha det likadant idag. Faktum är att hela veckan i sig kommer nog att vara tung, och jag vet att de andra vill att vi spelar Werewolf på fredag men jag är inte helt övertygad om att det är något jag kommer att orka alls. I värsta fall får de väl spela utan mig... Jag menar, är jag lika trött som igår resten av veckan kommer fredagen att komma som en befrielse och då vill jag förmodligen gå hem, ta ett bad och sova ut, kanske WoWa lite ifall jag alls orkar.

Idag råder stor byxbrist här, jag vetefan vad jag skall ha för byxor på mig. Jag vet heller inte var alla mina byxor har hamnat, känner mig en aning förvirrad av deras frånvaro då de verkar ligga varken där de skall eller i tvätten. Får ta en titt på det i helgen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0