Suddenly, 2009

Nytt år, ny design.
Väldigt rosa och vissa detaljer kan komma att ändras under dagen/den närmsta framtiden. Jag gillar det dock, så har ni extrema problem med rosa så får ni väl sluta läsa, helt enkelt :P

Idag är jag hes efter sju timmars Singstarmaraton under gårdagen. Jag och Diddi har tagit oss igenom alla låtar vi kan, inklusive ett par låtar vi inte alls kunde. Satte ett par nya rekord och vi hade trevligt. Trerättersmiddag med lite fördröjning på efterrätten eftersom vi inte orkade äta mer efter de två första rätterna och så lite pussar vid nyår. Ringde mamma och pappa, orkade inte ha mig med att skicka sms till alla vänner så ni som läser här; Gott nytt år. Ni som inte läser här inser förmodligen själva att jag självklart önskar även er en god fortsättning.

Borde färga håret idag, får ta det om jag orkar. Imorgon skall vi börja måla köket, det blir "biografrött" och jag har tusen idéer på hur jag vill göra i köket sedan när vi målat klart. Vi skall nog byta ut bänkbelysningen också, från ett vedervärdigt lysrör till en tre spotlights-lampa. Funderar även på om vi kanske skall införskaffa ett sådant där Voodoo-knivställ, bara för att det är så sött. Vi får se, skall diskutera saken med min vackrare hälft sedan.

Har hunnit vänja mig vid vår spegelvägg i sovrummet och har till och med vid ett par tillfällen lyckats tänka att jag egentligen inte ser så hemsk ut naken. Konstiga värld; vad är det som står på när jag helt plötsligt lyckas få in sådana tankar i mitt envisa lilla huvud?

Inget nyårslöfte, snarare en modifiering av gränser jag vill hålla mig inom. Vi skall kolla upp hur mycket det kostar att gå antingen en kurs i cheerleading eller en där man får lära sig dansa vid en stång och vid en stol. Jag är ingen bra dansare; jag äger på att vifta med höfterna men det klassificeras inte riktigt som dans så... Tror dock att jag skulle må bra av att få röra mig lite, och det skadar knappast att då lära sig lite heta moves :)
Föreslog skämtsamt att vi borde installera en stång i vardagsrummet, Nath såg inte helt ointresserad ut.

Nu skall jag kanske skriva ihop en liten årsredogörelse, vi får se. Skrev ju ingen förra året och egentligen är det ju skit samma, för undrar man vad jag har gjort under året är det ju bara att backtracka bloggen fram till förra januari...

Kommentarer
Postat av: t00b

Gott nytt år! Gillar nya designen! Trots att den är rosa ;) hehe

2009-01-01 @ 15:08:28
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Dddididi

rosa är fint





dettta var en nödvändig kommetar

2009-01-01 @ 15:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0