Pretty as a pistol

Hemma idag igen. Jag blir galen. Jag kommer att börja klättra på väggarna i ren frustration snart ifall jag inte kan få något gjort av allt jag har att göra. FFS, så djävla kul är det knappast att sitta hemma och må illa när man faktiskt hellre vill jobba och känna att man uträttar något vettigt om dagarna. Argh argh argh.

Fortfarande inget mail från one.com och jag börjar bli väldigt fundersam över det där. Två dagar efter att jag betalat och beställt skickade de mig ett mail där de påminde att de måste ha ett formulär jag postat under fredagen (beställde på torsdaen, postade formuläret på fredagen, fick en påminnelse på lördagen...) och jag vet att brevet kom fram i måndags. Så varför har de inte varit lika snabba med att skicka mig det mailet jag väntat på som en femåring sedan i måndags? Det där som faktiskt hade gett mig något att roa mig med nu när jag ändå bara sitter hemma och stirrar på väggarna?
Skall skicka dem ett mail senare, se vad som står på.

Ebayade hem en kjol igår som jag tänkte ha på min födelsedag. Nu drömmer jag om frisyrer och skjortor och skor och strumpor att ha till, jag gillar perfektion och om kjolen blir lika vacker färdigsydd som den var på bilden så kommer jag att vara en lagom lycklig tjugofemåring om två månader. :3

Skall posta ut lite inbjudningar idag, har inte hunnit bjuda in så många än. Det står dock fel mailadress på inbjudan, i alla fall fram till jag får mitt goddamn mail, så jag vet inte om jag skall avvakta lite. Det är ju trots allt lite över två månader kvar tills jag skall ha festen, så folk hinner ju bli inbjudna i tid även om det tar en vecka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0