Little Red Riding Hood

Fucking finally! Nu har jag fått mina uppgifter, så nu skall jag börja leka med lite saker på ftp och sedan launchar jag lite :)

Rollspel igår, vi slutade typ en timme efter att jag hade velat sluta men men, överlever ju ändå. Somnade snabbt, vaknade utvilad, är lite trött nu dock. Rollspel ikväll igen, jag lever ett hektiskt liv :P

Ute är det regn och dimma, men mitt paraply står kvar på jobbet. Smidigt, smidigt. Får ta med mig YTTERLIGARE ett paraply till jobbet, helt enkelt... Jag har inget emot regn, men jag är inte jättesugen på att jobba med smink som runnit över hela ansiktet om jag skall vara riktigt ärlig, och eftersom luggen (virvel) får frispel när den är blöt så.. ja... paraply får det bli.

Nåväl, skall fortsätta pilla lite innan jag gör mig helt färdig för avfärd, så jag önskar er en trevlig dag! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

God morgon =) Snyggg blogg, hur mås det idag då? =)

2009-01-14 @ 06:57:35
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0