Here comes the long-dead Gods

Jag föredrar självfallet att sova natten igenom oavbrutet, men om jag nu måste vakna till mitt i natten för att gå på toa så vill jag säga att så som i nättras passar mig utmärkt: Att vakna till klockan tre och veta att man har tre timmar kvar att sova är riktigt bra, snarare än den där timmen/halvtimmen det vanligtvis handlar om.

Jag drömde att hela rollspelsgruppen hjälpte Mini att flytta, och så kom någon som var Spindelmannen men inte den riktiga och flög iväg med mig, rätt ner i vattnet som var fyllt av maneter. Sedan simmade vi alla runt, och jag höll mig så mycket under ytan som möjligt eftersom jag inte hade mer än trosor på mig. Efter det skulle jag sjunga Singstar i en bastu på skolan med ett par klasskamrater - det var nog där i skolan som Mini bodde?
Det var en lagom konstig dröm, i alla fall. Mängder av fler detaljer, men de smiter mig ur händerna hela tiden och jag kan nog inte pinpointa mer saker att nämna här.

Mina gamla glasögon blev klara med nytt glas igår så Nath skulle stuffa iväg och hämta dem åt mig sedan. Riktigt bra. Just nu har jag inga glasögon alls på mig, vilket inte är helt smart, men orkar inte knö ner för att hämta dem. Jag är ändå så grusig i ögonen att jag inte kommer kunna se så klokt, så.

Har sagt att jag skall baka paj tills morgondagen men tror inte att jag kommer att orka det när jag kommer hem ikväll, gör nog snarare så att jag i så fall bakar pajer tills måndag faktiskt. Blir senare hemma ikväll eftersom vi har flyttat fredagens morgonmöte till torsdagen efter arbetspasset är slut istället. Urgh. :P

Kommentarer
Postat av: Anja

Tack så mycket vännen ^^ Fint du har fått det på bloggen! Ser också att du håller på med en egen hemsida också :D

2009-01-15 @ 17:16:33
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0