Giant spiders prepare to take over

Folk har rekommenderat både mig och Nath att vi/jag borde se Cloverfield, att den verkligen skulle vara en film för mig och något jag skulle tycka var bra.
Efter att ha sett Cloverfield är mitt ärliga och enda svar: Eh?
Var ni fulla som as när ni såg filmen, eller har ni bara så dålig koll på vad som är bra film och inte?!
Vi såg den i Rifftraxformat, och det är jag så glad för att det finns inte. Hade vi börjat se den utan Mike, Bill och Kevin så hade vi stängt av den efter fem minuter. Nu var den sevärd just tack vare grabbarna grus.

Jag tror inte att jag skall ta fasta på filmtips i fortsättningen ;)

Nej, men seriöst. Tips om bra film, musik, spel och böcker är alltid uppskattade, men jag förbehåller mig rätten att dissa era förslag i retrospekt ;)

Cloverfield får alltså EN Tom Servo av FEM möjliga:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0