Ruin my castle

Sov någorlunda bra, drömde intressanta men borttappade saker. Det är väl priset man får betala antar jag; någorlunda bra sömn som stjäl ens drömmar från en innan man hinner reflektera ordentligt över dem. I det här fallet hann jag inte ens börja.

Ny sittplats på jobbet, nya arbetskamrater som omger mig. Förändring är både bra och förvirrade; jag saknar ändå alla de "gamla", även fast det verkar som att det kan bli riktigt trevligt där jag sitter nu.
Fördel gamla sittplatsen: jag satt vid fönstret.
Fördel nya sittplatsen: om jag sträcker på mig i stolen så kan jag se Nathaniel <3

Har en ny dator som inte tillåter MSN längre, så ni jag tidigare spenderat chattid åt kanske undrar över varför jag numera står som busy/away på MSN. Prata med mig på Gmail istället! Bara att adda [email protected] och peta ifall jag är online :)
Jag kommer ju dock att i första hand koncentrera mig på mitt arbete, inte bara för att det är nytt utan för att det är vad jag GÖR på dagarna (arbetar) och det är i den ordningen saker prioriteras. :P

Nu är det snart dags för kläder. Skall nog pussa på lilla kärleksmonstret tills han vaknar också, eller så kan jag lägga mitt blöta hår mot hans rygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0