Meet the Zombies

Nathaniel har förmodligen sovit väldigt illa under natten, eftersom jag vaknat till hela tiden av att han muttrar och vänder på sig. Själv har jag, bortsett från nyss nämnda nämnare, sovit ok. Drömde en hel del konstigheter, men man gör väl det ibland. Jag hoppas att vi båda kommer in i kloka sömnvanor snart.

Spelade lite Silent Hill 3 igår, höll mig dock bara till en timme. Kom en liten bit på vägen, men med mina nerver är fan en timme i spelet nog spänning för mig, haha ^_^

Ikväll blir det Warhammeravslut, är det tänkt. Får se hur det går med den saken, hittills har vi lyckats ta oss förbi två avslutningar ;) Men om spelledaren har bestämt sig har vi nog inte så mycket att säga till om...

Gick hem klockan ett igår; hade inget att göra på jobbet och fyra timmar komp liggande, så gick hem hellre än att bara sitta och glo. Hade tänkt göra en himla massa saker nu när jag väl hade tid till det, men somnade i gästrummet istället och sov som en stock under två-tre timmar. Hm. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0