I'm not growing old, I'm just burning out

Drömde något jag knappt minns något av. Sexfotografier jag var tvungen att posera för högt högt uppe i ett träd, och jag ville varken vara naken eller däruppe i trädet eftersom jag har noll balans och noll grace när det kommer till sådana saker. Pappa som skrek att han ville döda de blondiner som han nästan krockade med när de körde mot trafiken i Visby innerstad, speciellt när de kallade grönt ljus för "blekt ljus". Senare körde alla blondinerna varsin buss under min bevakning, förutom den riktigt korkade som åkte tillsammans med en annan, som förvisso körde motorcykel? Det var något som hänt på Gotland och alla fyrar och spisar brann.

Steg upp tidigare idag för att ta en dusch. Har vaknat till lite till och från under natten och undrat över min dröm, och sedan krupit tätt intill Nathaniel och somnat om med min arm om honom och min hand vilande över hans hjärta. Bästa vaggvisan som finns ^_^

Vet inte alls vad jag skall ha på mig idag, men misstänker att det blir strumpbyxor och kjol och någon form av tröja till det. Jag är dock sugen på kängor! Vi får se, vi får se...

Rollspel ikväll.
Gjorde en liten karaktär på Al'Akir igår, har nu en liten lvl 8 priest vid namn Nostril :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0