Howl at the moon

Amanda skriver att mitt sömnstudsande kan bero på månfaser. Jag vet bara att jag studsat hela natten igenom igen; jag vet att jag somnade strax vid tio, men jag tror inte att jag fick sova särskilt länge innan jag började vakna. Det är så drygt! Jag vaknar, vänder på mig, tänker någon flyktig tanke och somnar strax om, men när man upprepar detta beteende ett par timmar varje natt hela natten genom... Nej. Feck feck feck!

När jag vaknade imorse såg jag ut som ett kadaver. Jag kunde riktigt se sömnlöshetens djupa fåror i ansiktet och det där trötta hatet i min blick. Jag vill så gärna få sova klokt, jag blir så djävla frustrerad av detta. :/

Har beställt en bok i A+ som dyker upp idag eller imorgon, det blir bra. Då kanske jag åtminstone bearbetar något vettigt under mina half asleep-stadier :P

Ja, jag är gnällig, so what? :D

Patch idag; håhå, jaja.
Skall dock på stan med Jenny och Tobias efter jobbet, vi skall köpa inflyttningspresent/er till festen vi skall på på fredag. Får se om jag orkar försöka mig på att ladda hem patchen när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0