Bunk with me tonight

Var kreativ när jag kom hem igår, och fixade allt jag skulle fixa samt lite till. Jag fixade födelsedagskort åt Jahna (grattis på födelsedagen, skulle du råka ha vägarna förbi!), jag fixade Xorios forumsignatur, jag fixade ett gäng idolkort på Ghoul, Näsblod, Cow och Vinter som vi framkallar till vanliga fotografier och jag började göra en bild åt Lars också. Wohoo! Jag är episkt kreativ! :D

Fick betalt ett par räkningar jag hamnat efter med också, OCH jag har snart blivit klar med deklarationen (i tid i år!) så att jag kan skicka in den. Jag gick med i Unionen igår, och på fredag skall jag betala min livsförsäkring. Just nu känns det som att jag har läget under kontroll ;)

Jobba jobba jobba jobba

Skall på fika hos Jahna ikväll!

Lyssnade på min brors nyaste låt igår, riktigt bra. Fick även läsa en uppsats han skrivit som han fick MVG på; säga vad man vill om Fredrik men hans texter är sjukt roliga :D Jag förstår också hans MVG, det var bra skrivet! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0