Baby steps

Idag skall jag på ECE-lunch på jobbet, så jag försöker hitta något bra att ha på mig. Skall man på lunch med cheferna kan man ju inte dra runt i jeans och teeshirt ;)

Mycket som händer på jobbet just nu, folk flyttar åt höger och vänster. Som jag sade till Magnus: "Det är som studenten, fast den här gången tycker jag om folket". Allt flyttande på möbler och datorer fick min lilla näsa full av damm också, så jag är helt kittlig i den även nu, en natts sömn senare.

Drömde om en bebis, och om en ny födelsedagsfest för mig. Festen var konstig, min farmor och faster och alla på min fars sida var där, och de var nästan så att man ville prata med dem! Bebisen däremot hade ett normalstort huvud, men en pytteliten kropp, och den kunde prata.

Angående bebisar vill jag säga GRATTIS KENT OCH JESSICA!, eftersom deras efterlängtade son Erik kom till världen igår! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0