Last caress

Hemma tidigare än väntat idag, eftersom jag tänkte jobba hemifrån istället för att stanna i skolan i två timmar extra. Skall strax göra lite skisser (behöver fixa 15 till innan imorgon, så jag har ju att roa mig...) och sedan skall jag göra ritnings-uppgifterna. Nacken gör ont och jag är så trött att jag vill gråta, sova eller dö, men men. "You can sleep when you are dead", som de säger.

Har ganska många stressmoment i min omgivning just nu, försöker sålla bort sådana jag kanske inte riktigt behöver fokusera på men det känns väldigt tungt då och då ändå, faktiskt. Naths gulliga föräldrar kommer dock att hjälpa till att avlasta oss på minst EN punkt nu i helgen, vilket känns väldigt bra.

Jaja, har för mycket att göra för att ha tid att sitta här och gnälla just nu.
Nu skall jag skissa kaktusar och brödrostar och fönstervrår och fan och hans mormor. På femton A3. Det ni.

Kommentarer
Postat av: Anja

Alltså Carina, jag har glömt hur rolig din blogg är och hur genialiskt du skriver! Du får aldrig mer ta en bloggpaus, haha ;)

2008-09-24 @ 18:48:40
Postat av: Zombie

Hehe ^^

2008-09-29 @ 16:18:14
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0