Foxy foxy

Sovmorgon idag, underbart. Igår sov jag för övrigt mellan typ ett och fem, sedan lagade Nath mat åt mig och jag kände mig väldigt ompysslad. Då var jag en klad hest, faktiskt :) (att han sedan har en förmåga att göra mig klad hest bara han kommer in i samma rum som mig är ju då en annan femma, ^^)

I nättras drömde jag att jag sprang runt naken hemma hos prinsessan Victoria. Tom Cruise var där också, de väntade barn tillsammans. De skulle få tvillingar och skulle sedan adoptera bort båda barnen, ett till mig och ett till en annan. Jag hittade en klänning i en fin turkos färg som satt väldigt bra, bortsett från att den saknade ryggstycke. Fick på mig ett par trosor också, och sprang sedan runt som någon form av grekisk sexgudinna med perky nipples och naken rygg. Mycket skumt :/

För övrigt är det ett ständigt återkommande drag att drömma om mina manliga bekanta, verkar det som. Knappast alltid av sexuell natur, men det känns ändå en aning skumt att vakna upp och gå igenom nattens dröm och inse att "vad fan gjorde han där, egentligen?"

Idag skall jag ha två timmars lektion. Funderar på om jag hinner införbi Spel först, vill köpa en Assamite-lek till så att jag kan pimpa min lek lite mer. Jag vill ha mer kontrakt, bland annat. Magen skriker efter Subway-subs men jag måste åka in ganska tidigt för att hinna Subway också, så vi får se. Then again, jag skulle kunna ta ett tåg om en timme och hinna både och... Det är ju inte precis som att vi har någon mat hemma, faktiskt.

(nere på normal vikt igen, för övrigt. bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0