Enjoy the unknown

Sedan klockan tre har det surrat i mitt huvud, och jag kan inte höra klokt. MOGET. ORKA. ARGH!!

I alla fall, jag är väl mer eller mindre klar med min imageboard (första stora uppgiften för skolan). Finns kanske småsaker som kunde förbättras, men... den får duga. Nath tycker att den ser bra ut, och det är en bra start :) Jag är inte helt onöjd med den själv, jag hoppas bara att lärarna gillar den... Eftersom alla tror att jag är BeZt i WerLdEn på photoshop har jag ju lite extra press på mig tbh... Mrrr. Jaja, ingen idé att stressa över det nu; det ÄR första uppgiften för oss och jag HAR ju lagt tid på den. Typ. :)

Skall köpa mig en rosa extern 320gigs-hårddisk. En tusenlapp, men mjau. Jag gillar när saker matchar, och eftersom min lilla Zombie är rosa så är det inte helt fel med en matchande hårddisk åt henne ;)

I alla fall... Optimus Prime på en imageboard kan BARA vara bra.

Förresten var Hellboy 2 skitbra. Har jag sagt det? Amagad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0