Yummy yummy, I have a monster in my tummy

Fick Ritteknikboken idag, lyckas ändå inte göra läxan. Jag känner mig ofattbart korkad och jag hatar att lämna in ofullbordade saker, men vad skall jag göra? Jag vet överhuvudtaget inte vad det är jag är tänkt att göra, jag kunde lika gärna få uppgiften uppläst för mig på kinesiska. Feck. Jag får lägga med en lapp där jag förklarar att det inte har med lathet att göra, utan helt enkelt att min hjärna är en dålig hjärna. Bad brain, Zombie sad :(

Domännamnet jag vill ha är ledigt, funderar allvarligt på att skaffa det. :) Lite goda nyheter mitt i allt ledsamt, alltså.

Ingrid använde mig som monster i en film för halloween idag, haha. Ryktet går att den hamnar på youtube i framtiden, så får ni se ^^

Och så loggade jag på WoW och skaffade nya frisyrer på både Vintarden och Ghoul, whee vad söta de blev! Satt och studsade i stolen i ren pur glädje ^^

Nu skall jag dock avsluta här, borsta tänderna och kräla ner bredvid karlslok innan han somnar ifrån mig. I demand smooches! Meow!

Kommentarer
Postat av: t00b

Säpo kollar flashback! Så jag får inte vara där ;) hihi

2008-10-16 @ 23:16:35
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Anja

Haha, men jag kan låtsas vara Gute, litegrann i alla fall ;) Fast jag visste inte man måste ha så många generationer av släktingar som är födda på Gotland, det är nästan så att det går tillbaka till järnåldern, ffs! ;)

2008-10-16 @ 23:24:55
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Zombie

t00b: Haha ok :D Jag kan kolla saker åt dig snelhest



Anja: det är därför det inte finns så mycket gutar kvar på ön ;) Jag undrar om inte Hanna var gute?

2008-10-17 @ 07:25:16
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0