You know how I feel

Jag fullkomligt HATAR när min dator uppdaterar saker över nätterna och stänger ner allt jag har öppet. Long story short; en del bilder jag jobbade på igår är nu för evigt uppätna av nattmörker. Blä. Får göra om, mitt eget fel som inte sparar hela tiden...


En bild till. Bh:n syns ju igenom? Fanskap.

Dagen skall ägnas åt att få klart bilderna (är INTE ovanstående bild) jag skall redovisa imorgon; provade lite att "göra" trä igår och Nathaniel var imponerad, själv är jag skeptisk som fan. Andra material blir nog gummi och blank plast. Kanske. Den andra uppgiften som skall göras... who knows? Har inte ens kikat ordentligt på den än, men har för mig att den också skall redovisas i tre materialställningar. ARGH ARGH ARGH.

Jag är mer pepp på att göra typ ALLT ANNAT än skolarbete idag. I synnerhet med tanke på att jag saknar en grej vi behöver för skolarbetet, men jag skall försöka fixa det imorgon innan redovisningen, såvida jag inte åker ner idag. Urgh. Orka åka till skolan bara för att fixa lite papper? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0