Take me higher

Random:
Bäst bandnamn - Bloodsucking Zombies from Outer Space
Bäst låttnamn - I hate every bone in your body but mine

Så det så.

Det spöregnar ute. Samtidigt skiner solen. Lagom schizofrent väder...
Det hann regna lite på mig innan jag kom hem, men inte särskilt mycket och jag är ju faktiskt inte en av de där som är rädda för vatten. Faktum är att jag älskar vatten, och växte i stort sett upp under havsytan. (vilket gjorde mig å så mycket gladare i somras när jag faktiskt VÅGADE bada trots att det fanns maneter i vattnet. Jag såg inga där och vattnet var så ljuvligt att det var lätt att inte fokusera så mycket på skräcken utan hellre på känslan) I alla fall, jag har min utskrift nu. Det tog mig lite tid innan jag kom underfund med hur det gick till (lite tid är i det här fallet även känt som 6 utskrifter i svartvitt) att få sin utskrift i färg, men nu har jag två exemplar av den. Jag och skrivare går inte bra ihop, det är nu tydligt bevisat. Nackdelen är att det ligger en vit ram runt hela utskriften, men å andra sidan såg jag en kvarlämnad utskrift en i min klass gjort och han hade också en vit ram, så jag är ju inte ensam med det iaf. Hoppas jag. Usch.

Efter att jag fått mina utskrifter klara tog jag mig bort mot Matton, där jag köpte mina papper och en mapp, och sedan råkade jag ta "genvägen" inom Panduro (det ligger mitt emot, jag är för helvete bara mänsklig!!) och köpte de sista prylarna jag behöver för att kunna tillverka egna pasties. Wohoo! Så ikväll skall jag vara lite kreativ, tänkte jag :)
Vi skall även ägna kvällen åt att städa av lite, jag skall göra min läxa och sedan är det Hell's Kitchen också. Vojne vojne. Mycket att stå i!

^_^

Kommentarer
Postat av: Susie

Åh, du har inte lust att dela med dig om hur man gör pasties? jag har letat överallt efter lite info om det men inte hittat nån alls:/

2008-10-03 @ 23:02:37
URL: http://susiedeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0