So long, babe

Sådär ja, nu var jag mer up to date med verkligheten :)
Kakan står på fönsterbrädet och svalnar (jag ser hela tiden framför mig konstiga små cartoon-ögonblick där små busungar/katter kommer och snor den :S), jag är propert klädd (så proper man kan vara i skintight skjorta, ännu tightare kjol och en sekreterarknut på huvudet, men jag har ju iaf ett pärlhalsband på mig!) och med en timme på mig innan mitt tåg går :) En timme och tio minuter, för att vara exakt ;)

Varför är jag propert klädd, dagen till ära? Vår redovisning idag är inte en redovisning as such, utan vi skall låtsas att klassen och lärarna är ett företag vi vill sälja in vår produkt till. Lajv och rollspel i all ära (och det vet ni att jag menar), men rollspela inför klassen? Mjä. Kläderna är i alla fall ett steg i rätt riktning... Vi körde ju temade kläder sist också, när vi redovisade vår punkcykel. Jag hade plaid skirt och misfits-tee, de andra var även de klädda i mer punkiga kläder. Oh, vi är så tuffa ;P

Rippar min Nancy-cd, mjau! Mer Nancy åt folket! (jag kommer helt seriöst att spela mig tokig på den, haha, men hon är ju så bra ^^) Underbar sommarmusik, jag vill dansa runt i shorts och dricka söta drinkar och vara sådär sextiotalistiskt lycklig :D

Kommer hem relativt sent idag; vi slutar sexton och jag måste till Matton och köpa markers, så jag blir nog inte hemma förrän halv sex-sex. ORKA FEMTÅGET btw, jag tar nog och glider ner till Malmö imorgon och köper markers. Argh. Vi får se, slutar vi tidigare idag så kanske ändå. Mupp mupp mupp.
Femtåget suger nästan lika mycket som sjutåget; på femtåget har man iaf en chans att få sittplats. Tjugo-i-sextåget är nog inte bättre det, så jag får sikta på tjugo-i-femtåget helt enkelt. Hej hej Malmö imorgon. Jag hatar folk :(



Kommentarer
Postat av: Anja

Tack vännen, lycka till med redovisningen idag! ^^

2008-10-27 @ 09:50:33
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: t00b

En svenskfråga till dig :)

Stavas det "gymet", eller "gymmet"? =)

2008-10-27 @ 15:58:19
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Zombie

"Gymmet" är vad det heter på svenska. Ett gym, det gymmet. Det är lite som med tom - tomma också :)

2008-10-27 @ 17:10:00
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0