Rawrrr!

Skummast mix-up någonsin på MSN igår, och nu är jag helt förvirrad över min kontaktlista. Vem fan var det egentligen jag pratade med igår och bjöd på fest?! (Anja har läst vår konversation, hon var lika fundersam som jag, dock lite mer road ;))

iPod har numera ~3300 låtar. Muy bien! Nu skall jag dock nypa pojkvän i benet och få mig en promenad, tror jag minsann :)

Werewolf rpg är det snack om. Mycket bra! Spela klart Warhammer först dock... Och så vill jag ju spela Dungeons and Dragons innan jag blir tokig! Plus att vi skulle komma igång med Call of Cthulhu vid tillfälle. (jag är fortfarande inne på att jag vill ha en tröja med texten "I <3 coc" :D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

En god vän till mig har nästan övertalat mig att börja spela War...om det funkar på min laptop (ytterst tveksamt) så lär jag nog bli fast xD



Hoppas du kommer på vem det egentligen du pratade med, haha ^^

2008-10-14 @ 22:01:25
Postat av: Zombie

Jo, det hoppas jag med ;)

WAR strular på min laptop faktiskt, vetefan varför för den uppfyller LÄTT alla kraven för spelet... :/

2008-10-14 @ 22:53:19
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0