Pool of Lard

Tågkaos igår. Jag och Nath hamnade mitt i det när vi skulle åka till Lund för att käka kvällsmat på Subway, lagom jobbigt. Tågen var packade som sillburkar, och det värsta är ju att det var rusningstågen som drabbades. Grattis... Artikel.

Hungrig nu, men det går över. Skall nog köpa en macka innan vi kommer igång med skolarbetet tror jag :) Ifall fler är hungriga är det ju inte så svårflörtat heller, haha ^^
Idag kommer Ingrid med hem efter skolan, vilket blir kul. Hoppas att jag fått min Ritteknikbok innan dess så att vi kan fixa läxan, jag får dåra på det ämnet ärligt talat... Jag gillar inte att vara dålig på saker :/

Efterlyst var hackat under gårdagen. Deras hemsida, alltså. Idag är hemsidan blank, så någon har ju iaf lyckats få bort det värsta från den...
Har fått hem senaste patchen av WoW (efter mångt och mycket! det var inte många saker som gick min väg igår kan jag ju säga...) och skall logga in en stund i kväll om jag har tid :) Jag är jättesugen på barber shop, vill fixa ny fin frisyr på Ghoul! :) (och säga hej till alla våra guildies <3)

Kommentarer
Postat av: t00b

Hatar rusningstrafik!! :S



Haha, coolt! Rätt åt dem att bli hackade! ;) hihi

2008-10-16 @ 16:28:25
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0