Opakarkuga

Hemma idag, som väntat. Dumma öron. Dumma nedsatta hörsel som attackerade mig på Matton igår. ÖRNINJA!
I alla fall.

Om det är vanligt att med sin sambo diskutera svartisk grammatik (as in Black Tongue) så kan ni härmed sälla mig till Rena Rama Svensson-gänget. Annars står jag kvar här i mitt lilla nördhörn och trampar. Det är ganska cozy här, och vi har bättre musik, snyggare män och snabbare datorer.
Jag funderar på att föra in lite svordomar på svartiska i mitt ordförråd. Måste ju vara oh så mycket roligare att skrika PAGOG och BAG istället för idiot och skit. ...fast, um, det gör jag ju redan. Jag tänkte dock lära mig lite nya ord :)

Morgonens playlist består av Siouxsie and the Banshees SAMT Schandmaul. Inte riktigt två musiktyper som går hand i hand vanligtvis, men det ger en ganska intressant kontrast varje gång det switchar. Tipsade för övrigt Ingrid om Siouxsie igår, jag hoppas att hon gillar!

Funderar på att skaffa mig en egen domän. Ritguild.com i all ära, men det hade varit kul med något helt eget... Jag har ett gäng idéer på lager, men jag är till 99% säker på att de två viktigare av dem redan är upptagna. Argh! Kumashat-karkû!

Jaja. Göra annat nu. Hejdå bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0