Oh, what a psychopatic choice I've made

Dagens väder: Spöregn. Jippie-yay? Njä.

I skolan igår:
Jag kommer tvåa, Anna-Maria var redan där.
C: Hej
A-M: IIIIIH du har färgat håret!
Strax därefter kommer Johanna:
J: Ah, du har färgat håret!
Och sist Lisa:
L: Vad fin du är i håret! :)

När jag träffar Nath som inte vet att jag blekte ner håret till ljusblont häromdagen (och om tre av mina klasskamrater ser det på en gång borde ju mannen som delar säng med mig också se det?) och hans enda kommentar på mitt utseende är "Du ser så härligt nördig ut idag!" :P
Jag fick ur honom ett par minuter senare, efter att ha frågat om han var dryg eller bara blind, att jadå, det var visst en ny färg på mitt hår. Han var ju trött, stackaren ;)

Noja. Det går nog över. Hoppas jag. Det blir lite fel :S (gäller vare sig hårfärg eller skolarbete)

Skolarbetet... Gjorde en delfin, och så kom vi fram till att delfin nog inte var optimalt trots allt. Nu har vi en stol för lite och den får jag roa mig med sedan :P

Drömde konstigheter som vanligt. Jag roas förvisso av konstigheter, men å andra sidan får jag ju små spöken i huvudet av det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha detta minns jag :P spännande att ha hittat din blogg! Ha det fint :)

2009-01-03 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0