May Cthulhu come to collect you

Djävla skit, rent ut sagt. Jag laddade hem lite penslar till Photoshop och nu vill jag bara sätta mig och leka med grafik istället för att göra det jag skall :S

Ibland är jag helt enkelt för dum för mitt eget bästa.

Skall träna lite på att rita trä nu, får se hur det blir med det andra sedan. Jag har väldigt svårt att visualisera i den här kursen, har jag märkt. Jag har lättare att tänka i grafik än material. Blargh. Orka.

Såg på lite Girls Next Door och åt lite macka, mycket bra gjort. Nu är magen glad och jag har ont i nacken; det är dock nog inte relaterat till varandra. Nacken är säkert dum bara för ATT, helt enkelt.
Känner mig stressad men jag får fan skylla mig själv.

På fredag skall jag typ åka till skolan och göra 50 skisser. Det ni. -_-

(skall göra en önskelista vid tillfälle sedan också ^_^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0