If you want my body and you think I'm sexy, come on sugar let me know

NP: Revolting Cocks - Do ya think I'm sexy


Precis hemma från skolan. Skall bara uppdatera här en snabbis och sedan har jag typ tiotusen saker att göra... Jag längtar till imorgon: Saker skall lämnas in så att jag kan skita i dem sedan, och Nath kommer hem <3 Mycket bra!

Jag har en liten huvudvärk på gång, vilket suger feting. Skall ju skissa typ femton-tjugo skisser, laga mat, renskriva ritningsläxan och orka se på Hell's Kitchen. Argh argh argh. Plus att om jag orkar och hinner skall jag måla av mig själv i illustrator eller photoshop och visa min dagens outfit, eftersom Anja var nyfiken ;)
Klasskamraterna är fortfarande imponerade av hur det har gått för mig i illustrator, vilket gör mig väldigt glad eftersom det tar bort en del stress från det momentet. Lånade ut min laptop till Anna-Maria idag, och hon verkar ha försnillat min musmatta. Jag hoppas att den ligger kvar i datorsalen imorgon; det är ju bara designstudenter som får lov att komma in där så det borde vara säkert. Hoppas jag. Eep.

Vi diskuterade smeknamn idag. De kom fram till att mitt nya smeknamn skulle vara Carina *hick* Hellberg, men när jag klagade så bestämde de sig för Carina Söt istället. Fråga mig inte varför ;) Dock tror jag inte att någon kommer att ta fasta på det, haha ^^

NP: Skinny Puppy - Tainted love

Jag vill ha om tjugofyra timmar. Då planerar jag på att ligga i badet, med färdigstädat hus, och vänta på att Nath skall komma hem... Han är nog hemma efter sju, trodde han. Jag tror att det kanske får bli Subwaymiddag imorgon då ;) Kanske. Vi får se. Eller så tar jag fram fläskfilén och gör något fint av det till oss...
Och så blir det Saw i Rifftrax-version! That's right, Mike Nelson skall dissa SAW! Jag hoppas att han gör det med f.d. Tom Servo <3 De är en sjukt underbar duo :)

Nu skall jag räkna skisser, datumsätta dem samt lägga dem i ordning. Shoot me now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0