I love the way you love

Klar med allt! Det känns så skönt så att jag bara vill spricka, whee! Ok, jag har ju lite kvar för grupparbetet, men det hinner jag ta i lugn och ro innan vi skall sammanstråla i skolan runt lunch på söndag och göra klart det sista. Skitbra! Skisserna jag gjorde idag blev jag till och med nöjd med, vilket känns jätteskönt det också! :D (mycket glada smileys och utropstecken här, haha ^^)

Har typ åtta olika Rifftrax att se på vid tillfälle, bland annat Batman och Robin, Saw och Transformers. Och om tre och en halv timme har jag en söt älskling hemma :D Yay!

Försöker städa lite nu, men när det är så mycket att göra känns det svårt att komma igång någonstans. Tänkte faktiskt börja med att äta lite glass, för det tycker jag att jag har förtjänat...
Jag har för mig att jag hade lite vettiga saker att skriva här nu, men de försvann i mitt virriga huvud.

Satt bredvid en tjock, illaluktande typ på bussen från skolan förut. Inte bara var han tjock, utan satt och skrevade med benen. Blargh! Jag satt så långt ut på sätet som gick för att inte råka snudda vid honom, eftersom jag tyckte att han var ytterst äcklig. Jag gillar inte tjockisar, i synnerhet inte när de sitter på mig :/

Btw, rätta mig om jag har fel, men jag verkar inte ha postat bilderna på mig från piratfesten? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0