Halloweenparty på Umbrella Corp.




Gjorde loggan i Illustrator. Nu har jag min alldeles egna Umbrellalogga att leka med när jag vill ^^
Frågan är bara om den är FÖR röd? Kanske skall trappa ner färgen en notch eller två?

Hihi, jag hade inte bilden på Nath i datorn, så jag fick Gulag-Johan att sno den åt mig på Helgon, vilket uppenbarligen roade mig mer än jag först hade trott då han trodde att jag bad honom skicka en bild till mig på någon random :D
"Jag känner mig smutsig!" "Men uh, du vet väl att det där är min sambo?" :D

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag har totalt tre visdomdständer som plågar mig, inom loppet av ett år dessutom! Lite av kollektiv mobbning, haha ;) I alla fall, jag lider med dig!

2008-10-31 @ 09:07:30
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Zombie

Nath har också visdomständer som spökar, och jag har läst på typ två andra bloggar om folk som också klagar på sina visdomständer. Det är en konspiration!! :o

2008-11-04 @ 20:28:15
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0