Enjoy the silence

Det regnar. Jag vill städa hela huset men jag klarar inte av att koncentrera mig såpass att jag kan komma igång klokt när jag vet att jag skall ta ett tåg om två timmar... Jag hoppas att jag kommer snabbt hem från skolan sedan, så får jag ägna kvällen och eftermiddagen åt att städa; Ingrid skulle ju kanske komma hit och leka imorgon och då kan det inte se ut såhär.
Det fixar sig väl.

Det är mycket som måste "fixa" sig just nu. Jag har fortfarande inte hunnit fixa en tid för att fixa ett nytt recept på p-piller, så kroppen har nu spottat ur sig allt som har med p-piller att göra; jag måste alltså börja om på nytt när jag väl har p-piller. Är det något jag fasar är det det där vedervärdiga illamåendet jag minns så väl sedan sist :/
Jaja, mitt eget fel, jag skyller inte på någon annan att jag är en idiot till och från...

Det regnar ute.

Kommentarer
Postat av: Anja

Du kan ringa till din gynekolog och be henne,(antar att det är en hon^^) skicka ditt recept till apoteket, så är det bara för dig att gå dit med ditt leg och hämta ut det =) Så gjorde jag i alla fall, hur smidigt som helst. Såvida du inte vill gå på undersökning och så =)

2008-10-15 @ 13:14:34
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Maritha

Anja: De får egentligen inte göra så; de har skyldighet att kolla blodtryck osv innan de skriver ut receptet, även om det är en förnyelse. Dock är det väldigt olika hur noga de är med det, har jag förstått.

2008-10-17 @ 17:12:17
URL: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0