Driving with my darling

Jag surar över att jag inte bara gått upp ett par kilo i vikt, utan även lagt på mig några centimeter runt omkring. Vilket skit! Skall alltså sluta med allt onödigt nu, för att bli lite mindre igen. Det är nog ingen utom jag som riktigt märker av detta, men det stör mig otroligt ändå. Jag har alltid varit chubbylicious, men jag vill fan inte vara såHÄR licious. Bah!

Idag avsade jag mig titeln Guild Master och Priest CL i guildet. Jag hinner helt enkelt inte med. Nath är all alone nu (jo, eller hur... *rolleyes*) :P Jag tror inte att det kommer göra någon större skillnad för någon annan än mig; jag kommer ändå att fortsätta som jag gjort den senaste månaden. Knappt något spel, däremot en massa aktivitet på forumet. Slutet gott allting gott, och jag slipper stressa över att jag inte hinner spela så mycket. :)

Hemma sjuk idag, är nog hemma imorgon också. Det är lite skit, jag har ju mina 30 skisser att slutföra... Ack och ve :/ Jag räknar med tidiga morgnar och sena eftermiddagar i skolan den här veckan så att jag får klart allt... Bah. Det fixar sig nog. Kanske. BLÄ.

Jag saknar Nath :( Han är ju på konferens den här veckan så jag är ensam hemma, och det suger. Jag vill kramas och kelas och ha någon att prata med... Diddi kommer hit imorgon och sover kvar tills fredag, men jag fasar att jag kommer att vara för stressad för att vara kul sällskap för henne. Nåväl, jag slipper ju i alla fall tro att huset är fullt av monster varje gång ett ljud hörs, nu kan jag snart med gott samvete och tryggt hjärta skylla på henne! Wohoo!

Kommentarer
Postat av: t00b

Kan säga att det inte var skönt heller =p hehe...



Hmm, jag tänkte inte på att det var dem. Hittade dem på krogen o drog hem, du vet ^_^ Eller inte!

2008-10-07 @ 18:39:56
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Anja

Du är alltid licious vännen, så du har inget att oroa dig över! ;)

2008-10-07 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0