Dressing up like Hitler in school isn't cool

Anja kommenterade att min lärare är omänsklig. Jag vill rätta henne lite och säga att jag har FLERA lärare som ger dödsläxor just nu ;)

Helena/Pär: Cykelprojekt. Jag ligger dock djävligt bra till, resten av gruppen har inte kommit lika långt och de verkar imponerade av mitt arbete hittills :)
Lotta: 30 skisser. 30 därför att jag inte hade 25 utan bara 20 sist vi skulle lämna in, för två veckor sedan. Att detta är allt just nu är mitt eget fel eftersom jag envisas med att skjuta upp allt till sista sekunden :P
Dan: Ritteknik varje vecka, 3-4 uppgifter med geometri och en djävla massa tankeverkstad. Jag failar och lyckas om vartannat, hoho ^_^

Så, det handlar mest om dålig timing för min del ;)

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag vet hur det är att skjuta upp skolarbeten, jag gör det jämt, haha! ;) Fast 20 skisser är ändå rätt omänskligt! :D

2008-10-08 @ 18:30:53
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Zombie

Hehe, det så vi lajvare OCH studenter gör, tänk då dig mig som är lajvarstudent :D Illa illa :P

2008-10-09 @ 08:26:01
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0