Come lie next to me, you and me are one

Jo förresten. Jag drömde ju så djävla konstigt! Jag minns inte allt men jag tar med det jag har någon form av mer direkt minne av:

1. Jag, Podizzy och Avengertime (bland annat, det var iaf två till med också) skulle ta ner Maiden i Karazhan, och det slutade med att jag solo-downade henne medan de andra såg på. Det här var alltså INTE i spelet, utan vi var där, in flesh and blood. De andra ville för övrigt krama på mig HELA TIDEN, hålla i mig och sådana saker. Lagom skumt.

2. Filminspelning? Det var ett mardrömsscenario som skulle filmas, men det blev hela tiden fel så de var tvugna att göra retake efter retake. Scenen vi skulle spela in var en dörr som skulle öppnas, skitigt vatten forsade in, och vi slogs mot något eller varandra. Här var det fler än de ovanstående nämnda med; även ett par av mina klasskamrater och Naths arbetskamrater var med. Det flöt runt bord och stolar i rummet på grund av allt vatten. Folk var inte lika klängiga på mig i den här delen av drömmen, även fast de fortfarande var "på".

3. Jag minns minst av den här biten, men den var intressantast... Något på ett tak, fortfarande samma personer men nu fler klasskamrater och wow-kamrater än arbetskamrater var med. Jag kan ha varit gravid, eller barnvakt, eller något annat som hade med ett barn att göra. Kanske var jag ett barn? Det var ett stort bostadsområde, minns inte vad som hände där. Folk var klängiga igen.


Tjoho!
Vid något tillfälle var för övrigt t00b med, men jag minns inte vilket. Kan ha varit del två... Kanske. Vad tror du, Tobbe? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0