WTF SNAFU

Nu är jag hemma, efter första dagen på jobbet.
Är trött och hungrig men skall strax laga mat. Just nu är jag dock mest förvirrad, eftersom jag tydligen har ett paket att hämta ut. I Marieholm. Som enligt hitta.se ligger mellan Eslöv och Svalöv? Kan någon vettig person säga mig varför i HELVETE jag skall åka ut på skånsk lantbygd och leta runt i någon djävla hittepå-håla för att hämta ut ett paket? Är det vad jag tror att det är vill jag ju inte ens ha skiten. ARGH ARGH ARGH. Orka! Vad fan gör jag nu? Skall jag returnera måste jag ju använda mig av fakturan som ligger i paketet eller något? Vad händer om de bara skickar tillbaka skiten för att jag inte hämtar ut den, vad får jag betala då? Frakt eller mer?

FAN HELLER att jag tänker flamsa runt och hämta idiotpaket i random småhåla. ARGH. AAAAH!!!
Jag blir lite frustrerad. Som ni kanske märker...

I alla fall, har haft en bra dag och jobbet verkar ...well, intressant, to say the least. Skall sitta bredvid och se på/lyssna en vecka nu, kanske två, och sedan skall jag vara aktiv fo sho. Mamma kommer ju i helgen också, så räkna med att jag är mer zombie än vanligt...

Skall hämta ut ett paket från La Redoute senare. Kanske se ifall de har färskt bröd också så att jag kan göra mackor imorgon bitti.

Nu skall jag gå ner och äta något, magen är ledzen hest. (jag med, djävla skitpaket :()

Kommentarer
Postat av: t00b

Kontakta posten och säg att de ska skicka tillbaka det till avsändaren. Ta sedan kontakt med stället du köpte det på och åberopa distansavtalslagen (om du nu beställt på Internet eller nåt liknande sett) och de 14 dagarna ångerrätt du har. Du behöver förhoppningsvis inte betala någon frakt.



Men det hela beror ju på vad det är, varför du beställt det, varför du inte vill ha det och varför de skickat det till fel ställe =)

2008-11-10 @ 19:34:52
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0