Twist in my sobriety

Snart dags att krypa till sängs inför en ny arbetsdag. Just nu ösregnar det ute, och då menar jag ÖSREGNAR.
Cyklade till macken och sedan affären tidigare, det regnade när jag for iväg men sista biten hem kunde jag knappt se vägen framför mig på grund av allt vatten jag hade i ögonen. Fick göra en insta-strip när jag kom hem och stod på mattan innaför dörren, eftersom det dröp så mycket vatten om mig att jag inte ville gå in.
Regn är fint, men bäst på tryggt avstånd. Köpte ny tandborste iaf.

Chattar lite med pappa, sedan är det neråt som gäller för mig. Måste komma på vad jag önskar mig av min far i present, han skall till Thailand över jul med sin flickvän så de ville helst ta all shopping där. Vad vill jag ha som inte är eletronikrelaterat? Hrm. Jag får finurla lite...

Skall ta itu med att bestämma exakt VAD alla mina kära skall få i julklapp också. Jag har lite koll på vad Diddi skall få, och kanske också Jahna. Men resten? Uh-oh... :o

Ohwell, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det där med klappar kan vara klurigt, jag har iaf hittat en grej jag tror du blir glad över.. ;)

2008-11-11 @ 00:40:12
Postat av: Zombie

Yaay :D

Min finaste Älsklilla ^^ Får planera något bra åt dig också :)

2008-11-11 @ 06:35:57
URL: http://zombiefied.blogg.se/
Postat av: Ida

Tiii, jag äääälskar klappar :D

Hrm, måste komma på ngt mer till dig. Även om det jag hittat är ganska perfekt, så behövs det ngt mer..

2008-11-11 @ 10:42:07
Postat av: Zombie

Jag gillar perfekta saker :D

2008-11-11 @ 18:19:53
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0