'twas a deep, dark night

Okej, i nattens dröm hade jag sex med Nathaniel, det var onekligen ett steg i rätt riktning ^_^

Trött, men inte så trött jag hade kunnat vara. Ta bara Nath, som exempel: han gick till sängs två timmar senare än mig och HAN är trött. Jag sov halv elva och känner mig faktiskt inte helt zombiefierad idag. Hjärnan hälsar, btw. (hai gusy!)

Skall strax slänga på mig lite smink (jag kan ju faktiskt undvika att se UT som en zombie nu när jag för en gångs skull inte ÄR en!) samt göra lite mackor, och sedan är det dags för oss att gå till tåget. Har Nath inte gått upp om tjugo minuter skall jag gå in och hoppa i sängen tror jag, då lär han vilja gå upp. Om inte annat för att jag är en tjockis som kommer att paja sängen om jag hoppar för mycket ;)

Ohwell, önska mig lycka till idag!

Kommentarer
Postat av: Anja

Lycka till idag vännen! ^^

2008-11-10 @ 09:14:18
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Ida

Lycka till på föööörsta daaaaagen!

Och du, jag kanske fnular på en grej som kan göra dig lite glad.... ;)

2008-11-10 @ 09:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0