The haunting is over

Dricker lite myntaté, har storstädat skafferiet. Vi var och handlade mat förut, fick ju låna Jahnas bil igår för att ta oss till och från Malmö (sista tåget hem gick tjugo i elva, det kändes inte helt upphetsande :P) så vi åkte ner till Center Syd i Löddeköpinge och köpte en busslast mat. Och lite glass. Jag behövde få i mig lite Ben & Jerry's kände jag, så gissa vad jag skall göra ikväll? ;)

Köpte även film, mjau! King Kong av Peter Jackson, samt både Planet Terror och Death Proof <3 (yay!)

Det känns som att jag har kommit till en punkt där jag har bara två val just nu. Jag vill gå åt ena hållet, men det krävs hjälp utifrån och det krävs att folk slutar försöka puffa mig i andra riktningen hela tiden. Det finns komplikationer, men det skulle också underlätta en hel del och jag skulle må väldigt, väldigt mycket bättre. Jag lovar att vara mindre hemlighetsfull om det här så fort vi kommit fram till vad jag skall göra... Det är dumt att ta alldeles för förhastade beslut just nu, men samtidigt har jag känt såhär i minst två veckor nu.

Pratar lite med pappa på msn just nu.
Skall strax ringa mamma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0